Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2012 15:09 - Сънуваш ли?
Автор: grv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2580 Коментари: 9 Гласове:
2



    Нима мислиш, че си безсмъртен, че твоите приятели, родителите ти, семейството и всички тези хора наоколо ще бъдат тук завинаги. Осъзнай се! Нямаш много време, за да се размотаваш. Защото не знаеш кога, нито как ще дойде твоя край. А той вече приближава. Нямаш представа колко малко ти е останало. Може да изглежда, че имаш време, но от друга страна нямаш никакво. Това не те ли стряска? Не изпитваш ли неудържимото желание да направиш нещо със себе си? Събуди се! До кога ще се потапяш в този сън?...  
Из дневника на В.П., един воин


Тагове:   сън,   време,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - А, наясно съм, обаче...
17.01.2012 15:29
... нямам идея какво да направя... просто ме е страх от смъртта...
Приемам съвети всякакви:)
цитирай
2. vandela007 - До ан1: (извини ме, grv!)
17.01.2012 17:04
Когато разбереш защо си дошъл на този свят, ще разбереш и какво да направиш.
Та... моят съвет е да се потрудиш да разбереш каква е целта на живота на един човек. Много хора биха ти казали: целта е да си добър и да оставиш светла диря след като си отидеш от този свят.
Но... теб какво ти е, когато си умрял?
Други ще ти кажат, че целта е след смъртта си да отидеш в рая. Според мен това е по-топло (като отговор), но има още нещо. Освен това има една Книга, в която се казва, че веднага след смъртта не отиваме в ада или в рая.
Търсенето на истината е най-великото пътешествие, което човек може да предприеме и ти пожелавам да го преживееш.
цитирай
3. grv - До ан.1
17.01.2012 20:34
Страха от смъртта е първото истинско пробуждане. Аз също се боя от смъртта, но не от самото умиране, а от това, че ще изгубя живота си без да съм го разбрал и без да знам къде съм, кога и кой съм аз. За да разбереш това се иска да отделиш време и да имаш търпение, да станеш непредубеден.
Ще перифразирам vandela:
Живота е най-великото пътешествие, което можем да преживеем в търсенето на самите себе си, а смъртта е неговия край, но за всеки този край е различен и зависи от неговите действия в този свят.
цитирай
4. анонимен - до 2 и 3
18.01.2012 13:13
Много мило, че ми отделихте от времето си:)
Винаги съм се страхувала от смъртта, но когато бях млада си мислех, че има мноооого време до тогава... и се стараех да не мисля за това...сега с всеки изминал ден установявам бързия ход на времето и наближаването на неизбежното. Да, страх ме е от смъртта все повече, защото ОБИЧАМ живота. Става ми гадно, че няма да мога да се радвам на слънцето, на цветята, на малките деца, на близките, на всички съществуващи красоти... Мисля си, че ако болест или инцидент не прекъснат живота ми, ще доживея дълбока старост, ще имам куп болежки и, може би тогава сама ще пожелая Господ да ме прибере, за да не страдам, и да не съм в тежест на никого... може би:)
цитирай
5. анонимен - до 4
18.01.2012 13:52
Времето ни е малко, затова е добре да отделяме от него и за другите, не само за приятелите си, а за всеки един. Понякога това е от полза, но понякога не. Защото съветите са хубаво нещо, но я се опитай да ги изпълниш.
Все пак ще ти дам съвет. Страхувай се, но продължавай да се радваш на всичко това което е красиво. Бъди щастлива, че имаш този уникален шанс, да видиш всичко това, да го преживееш. Щом обичаш живота, радвай се и го цени, така дори когато достигнеш старостта той няма да ти тежи. Разбира се, че има и трудни моменти, но това не е причина да не сме щастливи.
Всички се нуждаем някой да отдели време за нас. И това е ставало дори без да го забележим. В детството ни, в семейството, на работа. Пропускаме го, понякога мислим, че сме сами. Но никога не е така. Заобикаля ни свят изпълнен с живот, изпълнен с чувства, които ние докосваме.
Аз съм свързан с теб, ти с мен, всеки един човек със всеки един човек, всяко нещо със всяко нещо. Този свят е едно цяло. Докато съществува, ние също съществуваме. Винаги сме били тук, винаги е сега, ние сме този момент.
Можеш да направиш нещо. Можеш да изучиш всичко това, което те заобикаля. Можеш да преоткриеш себе си.
Можеш да откриеш Бог.
Ние сме забравили как изглежда Той, защото пораснахме.
Може да си спомниш. Всяко дете знае как. Всяко бебе, то идва от там. А ние отиваме натам.
Зависи от теб.
Никой не може да го направи вместо теб. Никой не може да те научи как.
Необходимо е само твоето желание и вдъхновение.

цитирай
6. анонимен - до 5
19.01.2012 11:04
Благодаря, че сподели мнението си:)
Обичам живота, ценя го, наслаждавам му се, благодарна съм на Бог за всичко, което ми е дал и е създал, знам, че е винаги и навсякъде с мен (а не ме чака в църквата да му паля свещи), Той винаги ми е помагал и ще продължава да го прави, Бог е във всеки един човек, Той е любов. И именно заради това не ми се умира, в този смисъл ме е страх от смъртта, мъчно ми е че всичко ще свърши един ден... това е.
цитирай
7. grv - до 6
19.01.2012 19:41
Вярваш ли в Бог?
Питам защото мои приятели, които са вярващи живеят с надеждата, че животът им ще продължи след Второто пришествие.
Щом вярваш в Бог няма за какво та тъгуваш. Освен ако вярата ти е по различна от християнската.
Все пак смъртта не е края, поне не така както ние си го представяме...
Пожелавам ти да продължиш да вярваш и да откриеш надеждата в твоята вяра!
Коментар 5 също е мой.
цитирай
8. анонимен - до grv
20.01.2012 15:00
Да, вярвам в Бог, но църквата някак си не я възприемам. Все пак, уважавам избора на религия или атеизъм на всеки човек. Не натравам никому моето виждане. Когато върша нещо добро, не го правя за да угодя на Бог, а защото такава ми е вътрешната потребност. Старая се да не върша зло, но не заради страх от Бога, а заради убежденията ми. По принцип основните религии проповядват да бъдем добри и отричат насилието, което приемам. Но разните им там ритуали и подробности ми идват в повече. Относно Второто пришествие... както повечето текстове от Библията, не бива да се приема буквално, има си някакъв скрит смисъл, но аз не мога да го разбера. grv, благодаря ти за пожеланията, споделянето и отделеното време. Желая ти здраве и много усмивки:) Коментарите 1, 4 и 6 са мои.
цитирай
9. grv - Всеки човек има приятели, семей...
20.01.2012 20:03
Всеки човек има приятели, семейство, хора които обича и не желае да нарани. Такова трябва да отношението и между Бог и човека. Хората не разбират Бог защото не могат да Го видят, да Го докоснат и да чуят онова което им говори, понеже очакват Той да екато човек, да изглежда така, да се вижда по същия начин, да говори и да бъде чут както чуваме хората. Но Той не може да бъде като човек. Той се вижда като се вгледаме в този свят, можем да Го докоснем, когато докосваме цветята или галим нежно нашите деца, да го чуем във звуците на природата или в сърцето си.
Този Бог познавам.
Грешиш за Библията. Наистина в нея има много неща, които са трудни за тълкуване, но това не означава, че не е са буквални. Писана е преди много време, от хора които са виждали света по начин, който ние сега, в нашето технократско общество, не можем да възприемем.
Нищо не ни оправдава в нашето бездействие.
Продължиш ли да търсиш, да си задаваш въпроси, рано или късно ще откриеш отговорите.
Знам, че ти си добър човек, но това не стига, за да си щастлива в един свят, в който всичко е наопаки.
Пожелавам ти да откриеш себе си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47938
Постинги: 33
Коментари: 35
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031