Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2012 20:55 - ПРЕДСТАВЯНЕ
Автор: grv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 832 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 10.07.2012 22:42


Здравейте,

Аз съм ГРВ, Но никога няма да научите името ми, нито ще се срещнем, защото трябва да оставя въображението да рисува образа, а съзнанието да съзнава, че този образ е загадка.
Аз съм загадка, защото мога да съм всичко и всеки един, дори този който не очаквате.
Може да стоим един до друг или да седим един до друг, да разговаряме, да сме където и да е.
Аз мога да съм навсякъде, както и всеки един от вас.
Аз съм ГРВ и съм чамрик.
Какво е чамрик?
Няма такава дума, не и в тълковния или някой друг речник.
Чамрика прави чамричането на този свят.
С други думи той променя света, прави го различен и в това отношение всеки един от нас е чамрик, който не го осъзнава или осъзнава в известна степен.
Не съм тук, за да предам знанието си.
Защото чамричането не може да се предава по този начин.
Тук съм защото това е моя избор, моето удовлетворение.
Един последен финал преди последния финал, един допълнителен финт към съдбата, за да я сразя.
Моето време настъпи.
Свършва.
Пътят ми е към своя край.
Но до тогава мога да завърша започнатите истории.
Не е важно кой ще ги чете, нито дали.
Не е важно дали ще бъдат разбрани.
По важното е какво ще е моето удовлетворение.
Аз знам едно нещо, което може би и ти знаеш, а то е:
Нищо няма край, макар че изглежда иначе,
Нищо никога не свършва съвсем,
Целия свят е един безкраен път, на който събитията следват едно след друго, едно след друго.
Няма край.
Няма начало.
Съществува само тук и сега.
Съществува само това което е, всичко.





Тагове:   знание,   чамрик,   чамричане,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vandela007 - Хм!
02.07.2012 21:48
Хм!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47946
Постинги: 33
Коментари: 35
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031